Carian Maklumat...

Isnin, 14 April 2014

Akiviti Membuat Topeng













Perbincangan bersama Pensyarah yang menyelia guru praktikum kita...

Cikgu Zalina selaku guru pembimbing, cikgu Ricky dan cikgu Hazreen berbincang tentang perjalanan praktikum bersama pensyarah yang menyelia iaitu En. Rosli bin Mohamad.





Aktiviti Membuat Kapal Menggunakan Kertas A4








Guru-guru praktikum IPGKTHO membuat mural di prasekolah

Cikgu Hazreen dan Cikgu Ricky selaku ketua projek...kreatif juga diorang ni ya...

Amboi ada cikgu lawa tolong leee....heeee


Penuh teliti dan khusyuk diorang mewarna yer...spongebob dah angkat jari tu...tahniah!!

Nasib baik ada cikgu Fatin yang rajin membantu...kalau tak, 2 hari juga cikgu2 kita nak siapkan projek ni...Alhamdulillah, cuaca yang mendung (tidak panas) memudahkan kerja diorang...kalau tak, mahunya berpeluh2 cikgu2 kita ni...yang putih jadi berbelang2...heeee

Cikgu Nelly pun ada ya...patut la tersenyum je cikgu Ricky kita heeee...sama macam pensel tu kan kan kan

cheeeeessseeeee...amboi....bukan main senyum sampai ke telinga ya...ketua kelas kita apasal ada kat situ tu??? nak tolong juga ke???? 


TRADAAAAAAA....inilah hasilnyaaaa...cantik kan...TAHNIAH n SYABAS dan setinggi2 penghargaan daripada kami warga Prasekolah Nadi Pintar SK Seri Padang Sari di atas komitmen dah kesudian cikgu2 semua membantu kami membuat mural di sudut dapur prasekolah.  



Anda Pengunjung Ke...